|
NEWS |
|
Nala
17.09.2002 - 11.02.2019
Ich habe heute meine beste Freundin verloren.
Meine Begleiterin für mehr als sechzehn Jahre.
Sie war die unangefochtene Rudelführerin bis zuletzt und sie war immer eine 'Grand Dame', auch als das Alter seinen Tribut forderte.
Ein Leben ohne Nala ist für mich kaum vorstellbar auch wenn ich dachte, ich sei aufgrund ihres Alters vorbereitet, so war ich es nicht.
Sie war der weiseste und sturste kleine weiße Wirbelwind, den ich je kannte. Und sie hat alles so gemacht wie sie es wollte. Auch den Tag ihres Abschieds hat sie selbst bestimmt und dafür danke ich Dir Nala.
Als Dein Herz aufhörte zu schlagen, blieb auch meines einen Moment lang stehen und es wird nie wieder so weiterschlagen wie zuvor.
Aber das weißt Du mein Schatz - denn Du kannst mich sehen und irgendwann sehen wir beide uns wieder.
Ich liebe Dich für immer und ewig und darüber hinaus ......
I lost my best friend today - my companion for more than 16 years.
She was the Queen and leader of my pack. Through all these years even when she became older she was a real lady - a “grand dame”.
I don’t know how to move on. She was always there.
And even today she did it her way - I always knew she would decide when to go. This was Nala - the most stubborn but wisest Westie on earth ❤️❤️ I love you - I love you so much - and we will see us again.
My heart is broken into million pieces.
I thought I was prepared because of her age.
But no - I was not.
I miss her painfully and I am still completely “out of order”.
In 2014 she suffered from a very aggressive cancer - and she was given only 1 or 2 years at the most / but she was a fighter and the bravest girl I ever met and so - against all odds - she lived nearly 5 years longer. I know we were blessed to reach 2019. So many memories and life events are bonded with her .....
she was my soulmate, my best friend, my shadow and my light.
|
|
|
|
|